Find din akupunktør i Valby

19 October 2021
Astrid Pedersen

editorial

Har du brug for et alternativ eller et supplement til den traditionelle medicin? Så er der hjælp at hente i den alternative verden – blandt andet inden for akupunktur.

Hvad kan jeg opnå med akupunktur?

Hvis du finder en dygtig akupunktør med erfaring og ekspertise inden for sit felt vil du kunne komme rigtig langt med akupunktur.

Det er blandt andet kendt at akupunktur er en rigtig effektiv behandlingsform når det handler om at løsne op for spændinger som blandet andet giver anledning til hovedpine eller smerter i ryg, nakke og skuldre. Med regelmæssige akupunktur behandlinger, eventuelt som supplement til behandlinger hos en fysioterapeut eller en massør, kan du løsne myoser og spændinger og dermed blive fri for de kroniske smerter.

Akupunktur kan også bruges i forbindelse med behandling af diverse former for astma, allergi eller overfølsomhed. Mange allergi patienter beretter om alt fra lindring af symptomer til fuldkommen frihed for en hver allergi.

Dertil kommer at akupunktur er et meget effektivt middel når det handler om rygeafvænning og behandling af afhængigheds betinget misbrug i det hele taget.

Du vil kunne få rigtig meget ud af akupunktur hvis du prøver at kvitte smøgerne, overspisningen eller sukkertrangen. Og er du sygemeldt med stress kan du med stor fordel lade akupunktur indgå som en del af din personlige healing.

Hvor kan jeg få akupunktur i Valby?

Er du bosat i det københavnske, nærmere betegnet i Valby eller på Frederiksberg, kan du altid kontakte Akupunktur Klinik hvis du ønsker en akupunktur behandling udført af en veluddannet og erfaren akupunktør.

Akupunktur Klinik er en professionel klinik med et holistisk sigte når det kommer til behandling. Der er ingen one size fits all løsninger eller rene symptom behandlinger hos Akupunktur Klinik. Du kan forvente et personligt tilrettelagt behandlings forløb med udgangspunkt i netop dine individuelle problemstillinger.

Læs mere på aku-punkturklinik.dk